Telovadba za vsakogar

Aktualni urniki:

- Ljubljana in okolica
- Domžale

Preberite tudi: Kaj o telovadbi pravijo naše stranke?

KRATEK OPIS

Telovadba za vsakogar je skupno ime za pet različnih programov telovadbe za celo telo. Razvili smo jih z namenom oblikovati telesu prijazno vadbo in kot nadgradnjo terapije bolečine po metodi McKenzie: vaje so zahtevnejše kot v zdravstvenih ustanovah in drugačne kot v fitnes centrih: oblikovane skozi oči fizioterapevtke, ki že več kot dvajset let odpravlja bolečino v vratu, križu in perifernih sklepih po metodi McKenzie, Mehanična diagnoza in terapija®. Je ena izmed 80 inštruktorjev za to metodo na svetu in se redno izobražuje doma in v tujini.

Telovadba temelji na najsodobnejših znanjih o tem, kako nastane bolečina v hrbtenici in sklepih, ter na smernicah za preprečevanje osteoporoze in krepitve kosti. Vsi vaditelji opravijo strokovno usposabljanje za vodenje telovadbe in se redno izobražujejo tudi med letom.

Dovolite, da vam Barbka Zrnec na kratko predstavi Telovadbo za vsakogar:

IZBERITE SVOJ PROGRAM TELOVADBE!

Izbirate lahko med petimi strokovno vodenimi programi telovadbe:

1. program: PREPREČUJEMO OSTEOPOROZO IN BOLEČINO

Imate občasno težave z bolečino v križu ali vratu? Imate več kot 55 let? Niste ljubitelj aerobike ali intenzivne vadbe, po kateri ste povsem preznojeni in izčrpani? Želite, da vas vaditelj opozori in popravi, če vajo izvajate nepravilno?

Potem je program preventivne skupinske vadbe z imenom PREPREČUJMO OSTEOPOROZO IN BOLEČINO PRAVA vadba za vas!

To je splošna telesu prijazna preventivna skupinska vadba oblikovana na podlagi znanj in izkušenj fizioterapevtke Barbke Zrnec, ki je poklicno življenje posvetila izobraževanju in terapiji po metodi McKenzie, Mehanična diagnoza in terapija. Kljub temu, da boste nekatere vaje prepoznali, bo način, kako jih boste izvajali in razlog, zakaj so vključene v ta program, strogo podrejen principom metode McKenzie in sodobnim spoznanjem o preprečevanju osteoporoze.

Za vadbo so značilne vaje za ohranitev in povečanje gibljivosti sklepov, vaje za krepitev mišične moči in kosti, vaje za ravnotežje in usklajenost gibov, vaje za hrbtenico in vaje, katerih cilj je vzpostaviti ravnovesje v uporabi sklepov hrbtenice ter rok in nog, kar je pogoj za ohranitev zdravega in odpornega mišično skeletnega sistema. Vaditelji nadzorujejo, ali izvajate vaje pravilno, in vadbo deloma oblikujejo tudi po vaših željah. S tem je dosežen maksimalni potencial, ki ga vaje nosijo v sebi.

2. in 3. program: ZDRAVO IN ZMERNO ter ZDRAVO IN INTENZIVNO

Se zavedate pomena redne splošne telesne aktivnosti? Se sami težko pripravite do redne telovadbe doma? Ste srednjih ali zgodnjih srednjih let? Želite za uro ali dve na teden »pobegniti od doma« in narediti nekaj zdravega, koristnega in prijetnega zase?

Potem sta programa preventivne skupinske vadbe z imenoma ZDRAVO IN ZMERNO / ZDRAVO IN INTENZIVNO PRAVA vadba za vas!

Obe sta splošni skupinski preventivni vadbi z zmernim ali intenzivnim  delom, katerega namen je krepiti srce, ožilje in dihalni sistem.

Oblikovani sta na podlagi znanj in več kot 25-letnih izkušenj fizioterapevtke Barbke Zrnec, specializirane za odpravljanje in preprečevanje bolečin in drugih težav v križu, vratu in prsni hrbtenici ter v mišicah in sklepih rok in nog. Tudi ta programa sta močno podrejena principom metode McKenzie. Za vadbo so poleg omenjenega aerobnega dela značilne vaje za ohranitev in povečanje gibljivosti sklepov, vaje za krepitev mišične moči in kosti, vaje za ravnotežje in usklajenost gibov,  vaje za hrbtenico ter vaje, katerih cilj je doseči ravnovesje v uporabi sklepov hrbtenice, rok in nog, vse z namenom ohraniti zdrav in odporen mišično skeletni sistem.

Vaditelji nadzorujejo pravilnost izvajanja vaj, vas spodbujajo za redno in dosledno vadbo in vadbo deloma oblikujejo tudi po vaših željah.

4. program: MEDILATES (MEDICINSKI PILATES) – NOVOST V SLOVENJI

Ste ljubitelj Pilatesa? Vam ustreza zahtevno, a umirjeno, estetsko in natančno izvajanje Pilates vaj s posebnim, za Pilates vadbo značilnim načinom dihanja, pa vas po vadbi pogosto bolita križ ali vrat? Potem je MEDILATES PRAVA vadba za vas!

Izbor vaj pri klasičnem Pilatesu ne vključuje medicinskih znanj metode McKenzie-Mehanična diagnoza in terapija in vaje niso prilagojene tem strokovnim znanjem. Zato je zelo provokativen za nastanek bolečine v križu in vratu in se povsem napačno priporoča ljudem s težavami s hrbtenico. Za ljubitelje Pilates vadbe smo zato v Svet zdravja spremenili vaje tako, da ohranijo glavne lastnosti Pilates vadbe, a način, kako izvajamo vaje in izbor vaj sta strogo podrejena sodobnim medicinskim spoznanjem na področju bolečine v križu in vratu. in vadbo poimenovali MEDILATES

Medilates vaje se izvajajo na blazinah. Za povečanje zahtevnosti in pestrosti vadbe uporabljamo elastične trakove, male žoge in uteži.

Pridite in preizkusite  našo MEDILATES vadbo!

5. program: PREVENTIVNA SKUPINSKA TELOVADBA ZA SPINALNO STENOZO IN STENOZO IV FORAMNA je namenjena ljudem, ki imajo v zdravstveni dokumentaciji potrjeno diagnozo “Spinalna stenoza” ali “Stenoza IV foramna”. Več o tej vrsti telovadbe si lahko preberete s klikom na povezavo.

6. program: PREVENTIVNA SKUPINSKA VADBA ZA LJUDI S PROTRUZIJO ALI HERNIJO IV DISKA je namenjena vsem s potrjeno diagnozo “Protruzija/Hernija IV diska” v zdravstveni kartoteki. Več o tej vrsti telovadbe si lahko preberete s klikom na povezavo.

7. program: PROGRAM ZA LJUDI S POSEBNIMI POTREBAMI je program telovadbe, ki ga oblikujemo za potrebe ljudi s specifičnimi cilji in željami.

8. program: TELOVADBA ZA MOŠKE je program telovadbe, namenjen moškim starim okrog 50 let ki si želijo prožnejših korakov ter pokončnejše drže.

9. program: FUNKCIONALNA STABILIZACIJA IN MOBILIZACIJA HRBTENICE

Imate slabo držo? Se le-ta že pozna na obliki hrbtenice tudi, če se držite zravnano? Bi želeli vse to spremeniti, izboljšati? Se ponovno naučiti pravilne drže in hoje? Potem je FSMH PRAVA vadba za vas!

Nekaj znakov, ki pokažejo potrebo po FSMH vadbi:

1.    Če se stoje zravnano pogledate od strani, ali je vaš prsni koš, posebej zgornji del pretirano upognjen?
2.    Če sedite in potisnete brado naprej, ali lahko izvedete le majhen obseg giba?
3.    Če stojite in držite roki sproščeni ob telesu, ali sta dlani obrnjeni nazaj, namesto proti telesu?
4.    Če se s hrbtom postavite ob steno tako, da naslonite ob njo ramena in zadnjico, ali je v ledvenem delu prostora več kot za širino dveh prstov?
5.    Imate izbočeno palčevo kost na nogi (halux valgus)?
6.    Imate skoliozo (stransko ukrivljenost hrbtenice)?

Če ste na eno ali več zgornjih vprašanj odgovorili z »DA« potem je FSMH prava vadba za vas, kajti vse te spremembe se z redno vadbo FSMH dà spremeniti.

Pridite, preizkusite in se prepričajte!

FSMH se pretežno izvaja stoje s posebnimi elastikami in palicami, ki pomagajo raztezati in krepiti tkiva, ki so zaradi slabe drže skrajšana in oslabela. Vadita se pravilna drža in pravilna hoja.

Vsem programom je skupen skrben izbor vaj, kontrola pravilnega izvajanja vaj ter intenzivnost, ki je značilna za posamezno skupino. Za dodatno popestritev poskrbimo s skrbno izbrano glasbo, ki izboljšuje vzdušje in spodbuja udeležence k doseganju ciljev telovadbe.

Preberite tudi: Kaj o telovadbi pravijo naše stranke?

PRIJAVA

Preverite urnike televodbe v Ljubljani in okolici, Kranju ter v Domžalah in izberite najustreznejši čas, ki ga boste namenili skrbi za svoje telo. Za več informacij o vpisu in “popustih za ostale storitve” vnesite v spodnji formular svoj e-naslov in redno vas bomo obveščali o možnostih vpisa. Vpis je možen skupaj s plačilom na poslovni račun: 03104-000009182 pri SKB d.d. Pri plačilu navedite lokacijo telovadbe, program telovadbe in dan v tednu, ko boste obiskovali telovadbo.

Informacije dobite tudi po telefonu 040 209 299.