Skupinske vadbe se od individualnih vadb razlikujejo po tem, da združujejo več ljudi v skupino z istim ciljem: izboljšati telesno kondicijo, zdravje in počutje. So priljubljena oblika vadbe, ki prinaša številne prednosti, ki segajo preko fizičnih koristi:

Skupinska vadba je znana po svoji sposobnosti, da ljudi motivira. Z nalezljivo energijo skupine in spodbudnim vaditeljem je veliko lažje najti motivacijo za redno vadbo. To je še posebej pomembno za tiste, ki se težko motivirajo za vadbo. 

Poleg tega skupinska vadba zagotavlja vzajemno podporo med udeleženci. To vzajemno povezovanje vodi k večji predanosti vadbi in boljšim rezultatom. 

Tudi cenovno so ugodnejše od individualnih vadb.

Za koga so namenjene skupinske vadbe?

Skupinska vadba je primerna za vse starosti in telesne kondicije. Raznovrstnost vadbenih programov omogoča, da lahko vsakdo najde vadbo, ki ustreza njegovim potrebam. Mladi, starejši, začetniki in izkušeni lahko vsi uživajo v koristih skupinske vadbe. Poleg tega je skupinska vadba odlična izbira za tiste, ki si poleg vadbe želijo tudi druženja v prijetnem in spodbudnem okolju. 

Vrste skupinskih vadb

Kombinirana vadba

Kombinirana vadba je celostna vadba, ki združuje aerobno vadbo za izboljšanje kardiovaskularne kondicije, krepitev mišic za povečanje telesne moči ter raztezanje za ohranjanje gibljivosti. Na voljo sta dva različna intenzivna programa, ki omogočata prilagajanje vadbe posameznikovim potrebam: kombinirana zmerna vadba, ki je primernejša za tiste, ki si želijo sproščenega in umirjenega gibanja, ter kombinirana intenzivna vadba, ki ponuja izziv in priložnost za zadihanost ter izboljšanje mišične moči s kompleksnimi vajami. Ne glede na izbiro, kombinirana vadba vam bo pomagala pri doseganju boljšega počutja in telesne pripravljenosti.

Pilates/ Medilates

Pilates in njegova naprednejša različica, imenovana Medilates, predstavljata skupinsko vadbo, ki izvira iz klasičnega pilatesa. Na podlagi obsežnih izkušenj naše fizioterapevtke Barbke Zrnec, specializirane za lajšanje bolečin v hrbtenici in sklepih, smo Medilates vadbo izboljšali in jo prilagodili tako, da je še bolj prijazna hrbtenici ter deluje preventivno proti bolečinam v hrbtenici in sklepih.

Stabilizacija in mobilizacija hrbtenice (SMS vadba)

SMS vadba je oblika skupinske vadbe, ki se osredotoča na zdravje hrbtenice. Vadba vključuje različne vaje za stabilizacijo hrbtenice, kar pripomore k okrepitvi mišic okoli hrbtenice ter izboljšanju drže. Hkrati pa omogoča tudi mobilizacijo hrbtenice, kar izboljšuje gibljivost in zmanjšuje napetosti. To je odlična vadba za vse, ki želijo ohranjati zdrav hrbet in se izogniti bolečinam v hrbtu.

Vse te različne vrste skupinskih vadb omogočajo posameznikom, da izberejo vadbo, ki najbolje ustreza njihovim ciljem in željam.

Kje in kako izvajamo skupinske vadbe?

Skupinske vadbe izvajamo na več kot 20 lokacijah v Ljubljani, Domžalah in okolici, tako da lahko vadbo obiskujete blizu vašega doma. Vse lokacije in urnik najdete v zavihku »urnik vadb«. 

Za vadbo potrebujete svojo telovadno blazino, brisačko in plastenko vode, za Kombinirano vadbo pa še čisto, nedrsečo telovadno obutev (npr. dvoranske superge). Vadbe izvajamo tudi z različnimi pripomočki, ki jih vaditeljice prinesejo s seboj na vadbo, občasno pa vključimo v vadbo tudi pripomočke, ki jih vsak najde doma. 

Skupinska vadba je več kot le fizična aktivnost; je izkušnja, ki združuje motivacijo, zabavo in vzajemno podporo. Ne glede na vaše cilje ali raven telesne pripravljenosti, lahko skupinska vadba postane odličen način za dosego bolj zdravega in bolj uravnoteženega življenjskega sloga. 

Informacije in prijave

Urnik vadb

Naše skupinske vadbe potekajo od začetka oktobra do konca maja. Pridružite se lahko kadarkoli tekom šolskega leta. V Domžalah izvajamo vadbo tudi med poletjem.

Na vadbo se prijavite preko elektronskega obrazca, ki je na voljo s klikom na spodnji gumb. Po prijavi boste na elektronski naslov prejeli položnico, ki jo je potrebno poravnati do naslednjega obiska na vadbi. Prijava je veljavna s plačilom.
Lahko se udeležite tudi poskusnega obiska, ki se zaračuna po veljavnem ceniku.

V kolikor bi želeli z vadbami začeti sredi sezone, vas prosimo, da nas predhodno kontaktirate za informacije o preostalih prostih mestih, in posredovali vam bomo vse potrebne informacije.

Prijava
  • Kaj so prednosti skupinskih vadb v primerjavi z individualnimi treningi?

Skupinske vadbe ponujajo motivacijo in podporo skupine, socialni element, strukturiran program treninga in priložnost za druženje. Prav tako so lahko bolj zabavne in raznolike.

  • Ali so skupinske vadbe primerne za začetnike?

Da, večina skupinskih vadb je prilagojenih različnim stopnjam telesne pripravljenosti, vključno s tistimi, ki se šele začenjajo ukvarjati s telesno vadbo.

  • Kako pogosto naj bi vadil/a na skupinskih vadbah?

To je odvisno od vaših ciljev in življenjskega sloga. Večina ljudi uživa v 3-4 vadbenih seansah na teden, vendar je pomembno, da najdete ritem, ki vam ustreza.

  • Kaj storiti, če se svadbe kdaj ne morem udeležili?

Vadbo, ki se je niste udeležili, lahko znotraj plačanega obdobja nadomestite na kateri izmed naših drugih lokacij, kjer je v skupini še prostor ali na naši spletni vadbi. Vadbe organiziramo na več kot 20 lokacijah v Ljubljani in okolici, tako da imate za nadomeščanje res veliko možnosti.

  • Kako dolgo traja ena skupinska vadba?

Skupinske vadbe trajajo 55 min.

  • Ali lahko skupinske vadbe pomagajo pri izgubi telesne teže

Redna vadba je eden izmed pomembnih dejavnikov, ki pripomorejo k izgubi telesne teže (poleg spremembe prehranjevalnih navad).

  • Ali potrebujem posebno opremo za skupinske vadbe?

Za skupinsko vadbo ne potrebujete posebne opreme: potrebujete le telovadno blazino, športna oblačila, plastenko vode, za Kombinirano vadbo pa še čisto,
nedrsečo obutev. V kolikor bo vadba potekala s pripomočki, jih naše vaditeljice prinesejo s seboj, včasih pa pri vadbi uporabimo tudi kakšen pripomoček, ki ga vsak najde doma, o čemer vas vaša vaditeljica pravočasno obvesti.

  • Kako najdem primerno skupinsko vadbo zase?

Veliko informacij lahko najdete že v opisih vadb na naši spletni strani: v kolikor vam bolj ustreza mirna vadba, bo odlična izbira Pilates/ Medilates; če pa se želite na vadbi še malo zadihati in pospešiti srčno-žilni sistem, pa bo Kombinirana vadba prava izbira za vas. Najboljši način pa je, da pridete vadbo preizkusiti, saj boste tako najbolje videli, ali vam vadba odgovarja.

  • Kaj naj oblečem in prinesem s seboj na skupinsko vadbo?

Za vadbo potrebujete udobna športna oblačila in nedrsečo, čisto obutev, telovadno blazino, brisačko ter plastenko vode.